Marie-Anne De Temmerman

Av. Marcel Thiry, 22 boîte 11 à 1200 Bruxelles
Je propose mes services en
francais / neerlandais
Once upon a brand, the art of storytelling - SMART content strategists

deTemmerman-magazineNdlsEr waren eens …
2 ondernemers, experten uit de wereld van de strategische marketing en van de communicatie, met een grondige kennis omtrent FMCG en Media. Overtuigd door de doeltreffendheid van storytelling, hebben zij een uniek panel opgebouwd uit specialisten die alle onderdelen hiervan zowel met woorden, beelden en kanalen beheersen. Geboeid door deze communicatietechniek, hebben deze specialisten besloten om hun strategische, commerciële, digitale en uitgeefvaardigheden ten dienste te stellen van merken en bedrijven.

Storytelling is de kunst van het verhalen vertellen. Een kunstvorm die de agentschappen en bedrijven maar weinig beoefenen. Het komt minder voor dat ze over de strategische en commerciële expertise beschikken om hun communicatieplannen om te zetten naar een doeltreffende inhoudsstrategie. Het komt nog minder voor dat ze de technische knowhow en de kwaliteit die nodig is bij elke etappe van dit proces om het totale budget laag te houden, bezitten.

Dan grijpen we in met onze ervaring op het vlak van creatie, productie en diffusie van de inhoud, net zoals journalisten binnen redacties dat doen, maar dit maal met de bedoeling om bedrijven te steunen bij het opbouwen van sterke merkverhalen.

Zo helpen we mee bij het genereren van de inzet en de getrouwheid van jullie gebruikersgroep, net zoals de media het doet met hun gemeenschap. Dit alles in hartelijke en menselijke sfeer.

Als U wenst dat de redactie van “Once upon a Brand…” het verhaal van uw merk uitbrengt, contacteer ons dan en we zullen het samen met U schrijven… en U zult een geloofwaardige en verenigende storyteller worden.


deTemmerman-magazineFrIl était une fois… une entrepreneure, professionnelle de la stratégie marketing et de la communication avec une longue expérience en FMCG et en Medias. Convaincue de son efficacité, elle a rassemblé un panel unique d’experts aptes à représenter en mots, en images et en canaux les différents métiers du Storytelling. Passionnés par cette approche contemporaine de communication, ils ont décidé de mettre leurs compétences stratégiques, commerciales, éditoriales et digitales au service des marques et des entreprises.

Le storytelling, c’est l’art de raconter des histoires. Un art que les agences et les entreprises ne pratiquent que rarement. Plus rarement, ils disposent de l’expertise stratégique et commerciale pour repenser des plans de communication en stratégie de contenu performante. Plus rarement encore, ils possèdent le savoir-faire technique et la qualité la plus rigoureuse à chaque étape du processus pour un budget final comprimé. C’est ici que nous intervenons avec notre expérience en matière de création, de production et de diffusion de contenu dans le but d’aider les entreprises à construire des histoires de marques fortes, comme le font les journalistes travaillant au sein des rédactions. Et que nous participons à générer l’engagement et la fidélité d’une communauté d’utilisateurs, tout comme les médias le font vis-à-vis de leur propre communauté. Le tout dans une ambiance chaleureuse et humaine.

Si vous souhaitez que la rédaction de « Once upon a Brand… » raconte l’histoire de votre marque, contactez-nous. Nous l’écrirons ensemble… et vous vous transformerez en storyteller crédible et fédérateur !